Ask.Fm Beğeni Hilesi / Programla Fake Beğeni / Oto Soru

Etiketler :
Ask. FM Beğeni
Hilesi Sizlerle
HsnLbnan / 


Soru sorma Özelliği ile Beğeni Özelliğini sık Kullanmayınız Engellenebilirsiniz.Süreleri Uzun tutun. Özellikleri
3 Farklı Beğenme Seçeneği İle Otomatik Olarak Beğenme.
Otomatik Soru Sorma
Soruları Dosyaya Kaydetme Ve Okuma
Bulunduğunuz Duvardaki Soruların Hepsini alma
otomatik hesap oluşturma
belirlediğiniz fake hesaplara otomatik giriş yapılarak istediginiz profildeki istediginiz kadar soruyu beğendirtme
kullanıcı adı ve şifreleri liste olarak kaydedebilme ve yükleyebilme.
v5 ile liste bitince durdurma ve yapılan işlemin durumunu görme eklendi.
v8 ile otomatik rasgele soru alma ile otomatik soru cevaplama eklendi.
v9 ile Program Ücretlendirildi.Soru sormadaki donma giderildi.
v10 Program Beleş Yapıldı.
otomatik hesap açma ve hesaplara otomatik beğendirme videosu

Programı Kullanabilmeniz için Bilgisayarınızda Framework 4.0 ve en az internet explorer 8 yüklü olmalıdır.
Zero Project – Ask FM Tools Programı Ask FM Kullanıcılarına Kolaylık Olması Amacıyla Yapılmıştır.  Hiçbir Şekilde Başka Hiçbir Sitede İzin Alınmaksızın Paylaşılamaz. Başka Sitelerden İndirilen Programlardan Gelicek Tehditler Ve Zararlar Karşısında Zero Project Sorumlu Tutulamaz.
Bedava Kullanım Keyi. Abartmadan Yükleyiniz Abartanlar Banlanır. QEA7YBOLURQHKWNGIODM

Not: Alıntıdır.
Kaynak: http://yazilimadair.com/zero-project/zero-project-ask-fm-tools/

64 yorum:

  1. çok güzel çalışıyor bravo

    YanıtlaSil
  2. eywallah kardeşim allah razı olsun bunda hediye yollıyabiliyomuyuz peki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hediye hilemiz de cıkmıstır arastırabilirsiniz blogda :)

      Sil
    2. ben dosyayı indirdim ama nasıl çalışcak ?

      Sil
  3. bir şey sorcam soru sayısı kadr mı beğeniliyo ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fake hesap acıyorsunuz ne kadar beğendirmek isterseniz

      Sil
    2. ben beğendiremedim gelmiyor sayılar yapıyorum ama gelmedi ?

      Sil
  4. Helal Olsun Admin Sana Allah RAzı Olsun Tebrikler Valla

    YanıtlaSil
  5. begeniler sonradan gitmio dimi millet ?

    YanıtlaSil
  6. ya admin bende ask.fm yeri gözükmüyo bi program yüklememiz gerekiyomu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Programı Kullanabilmeniz için Bilgisayarınızda Framework 4.0 ve en az internet explorer 8 yüklü olmalıdır.

      Sil
  7. kardeşim ben yükledim hesabı acıyorum ama hesap sağdaki listeye eklenmiyo sebebi nedir yardım ederseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  8. Anonimle beğendir diyorum beyaz bos bir ekran karsıma geliyor. Yeni form falan tıklıyorum hicbirsey değişmiyor ne yapmalıyım ?

    YanıtlaSil
  9. arkadaşlar biri yardım etsin

    YanıtlaSil
  10. ask.fm e girmem yasaklandı nasıl düzelticem ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen b enimde öyle oldu -,-

      Sil
    2. Modem'i resetlerseniz düzelecektir hocam

      Sil
  11. bende giremiyorum nasıl giricem :((((((((((

    YanıtlaSil
  12. Neden girilmiyo ask.fm e

    YanıtlaSil
  13. NASIL YÜKLECEZ

    YanıtlaSil
  14. ask.fm kapandı giremiyorum yasaklandı nasıl düzelcek?

    YanıtlaSil
  15. soruları aynen senin yaptığın gibi yaptım ama soru sayısı artmıyo

    YanıtlaSil
  16. ask.fm girmem yasaklandı nasıl yapcaz ?

    YanıtlaSil
  17. Beğeni yapmak istiyorum formu otomatik doldurup kayıt dediğimde hesap sağ tarafa kaydolmuyor. Nasıl çözeriz YARDIM EDER MİSİNİZ ??

    YanıtlaSil
  18. Beğeni yapmak istiyorum formu otomatik doldurup kayıt dediğimde hesap sağ tarafa kaydolmuyor. Nasıl çözeriz YARDIM EDER MİSİNİZ ??

    YanıtlaSil
  19. nasıl çalışacak yapamıyorumm acill yardımm

    YanıtlaSil
  20. Beğeni yapmak istiyorum formu otomatik doldurup kayıt dediğimde hesap sağ tarafa kaydolmuyor. Nasıl çözeriz

    YanıtlaSil
  21. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  22. olmuyor kardeşim yardım et v10 bozuk galiba :(

    YanıtlaSil
  23. Merhaba arkadaşım facebook yada herhangi bir şekilde özelden size ulaşsam teamwiewerden yapar mısınız ?

    YanıtlaSil
  24. ya sey ben yapıorum olmuo herseyı denedım sıze ulasabılırmıyım

    YanıtlaSil
  25. daha fazla soru görüntüle diyorum güvenlik duvarınız buna izin vermiyor diyor nasıl düzelticem ?

    YanıtlaSil
  26. daha fazla soru görüntüle diyorum güvenlik duvarınız buna izin vermiyor diyor nasıl düzelticem ?

    YanıtlaSil
  27. begeni yapamıyorum yardıım lutfen

    YanıtlaSil
  28. telefondan yapamiyomuyuz?

    YanıtlaSil
  29. Ya ask fme telden giriyorum ve beğeni yapamıyorum. Nasıl yapabilirim ?

    YanıtlaSil
  30. çok teşekkürler arkdaşlar.

    YanıtlaSil
  31. çok saolun tam ihtiyacıma göre

    YanıtlaSil
  32. mk hesap robot diyo giremiyom

    YanıtlaSil
  33. merhaba beğeni hilesi nasıl oluyor ?

    YanıtlaSil
  34. Beğeni Olmuyo neden ?

    YanıtlaSil
  35. ya yükledim de ben sağ tarafta bi liste var beyaz oraya fake hasapların isimleri yükleniyo bende olmuyo yardım ederseniz sevinirim :)))

    YanıtlaSil
  36. yüklemeyin lan bu programı virüs bulaşıyo hep reklamlar falan geliyo ekrana bilginize :))))

    YanıtlaSil
  37. nasıl kullanılıyor admin bir videoda gösterde görek :D

    YanıtlaSil
  38. bütün isimler kullanışmış

    YanıtlaSil
  39. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  40. Merhaba arkadaşlar size yeni bir beğeni hilesi olan superbegenimi tanıtacağım.
    Facebook Beğeni Hilesi yapımcısı olan superbegenim 2015 yılının en iyi beğeni hilesi olmuştur. Diğer beğeni sitelerinin aksine hizmeti her daim 1 numara olmakla beraber sistemlerin en iyisidir. Facebook'da bir yenilik yapan superbegenim tüm kullanıcılarına 16 dakika ek sistem vermektedir. Yani bir işlemden diğer işleme geçiş yapınca 16 dakika beklemek zorundasınız. Maximum günlük 20.000 (Yirmi bin ) beğeni çekebilirsiniz. Unutmayın, superbegenim piyasanın en iyi beğeni sitesi olmakla beraber Türkiye'de tekdir. 700 Beğeni çekebilmeniz sadece ve sadece 3 ( üç saniye ) sürmektedir. Piyasaya oranla Türkiye'nin en iyi beğeni sitesi diyebiliriz :)
    Facebook Beğendirme Hilesi olan superbegenim yıllara meydan okuyan professional beğeni sitesidir ve yirmi beş kişilik ekibiyle hizmet vermektedir. Facebook'da çağır açabilen tek beğendirme sitesi olmuştur. Yıllara meydan okuyan sistem, gayet hızlıdır ve havuz sistemi kullanarak beğeni altyapısı oluşturmuştur. Superbegenim gururla beğeni çekmeye devam edecek bir altyapıdadır.
    Facebook Beğendirme Sitesi olmak basit bir iş değildir. Günlük en az yedi yüz beğeni verebilmek, superbegenim kalitesine ulaşabilmek gayet zor bir iştir. Superbegenim piyasanın enleri olmakla beraber Facebook Beğeni Hilesi olabilen tek sitedir. Sorunsuz çalışması sebebiyle rakiplerini kısakandıran bir sistem oluvermiştir. 2013-2015 yılları arasında hizmet verdik ve vermeye devam edeceğiz.
    Saygılarımızla,Superbegenim yonetimi

    YanıtlaSil