iOS 7 Tanıtıldı

Etiketler :


ios-7
Dünyanın en büyük teknoloji şirketlerinden biri olanApple’ın kendi akıllı telefon ve tabletlerinde kullandığı işletim sistemi iOS için yeni güncelleme paketi duyuruldu. Geçtiğimiz gün yapılan Apple konferansında konuşan Apple CEO’su Tim Cook iOS 7′yi tüm dünyaya tanıttı. Normalde her ne kadar yeni bir işletim sistemi çıksa bile var olan iOS işletim sisteminin tasarımında sadece ufak iyileştirmeler olurdu ve işletim sisteminin görünüşü neredeyse hiç değişmezdi. Ancak iOS 7 ile birlikte bu neredeyse kökten değişti ve artık iOS’un ara yüzü alışılmışın dışında. Üstelik şuana neredeyse hep aynı renk paletlerini kullanarak tasarım yapan Apple iOS 7 ile beraber bunu da değiştirdi. Tabii ki de iOS 7′de ki tek değişiklik görünüş olmadı. Yeni işletim sistemi ile birlikte yeni kilit sistemi ve daha düz simgeler başta olmak üzere pek çok değişiklik yapıldı.  Genel olarak iOS 7 ile birlikte gelen özelliklere bakacak olursak bunlardan en önemli olanlarından biri de çoklu görev özelliği. iOS 7 ile birlikte aynı anda birden fazla uygulamayı kullanma imkanımız olacak. Bildiğiniz üzere bu sistem daha öncesinde iOS işletim sisteminde bulunmayan önemli eksiklerden biriydi.
Daha önce ki iOS güncellemelerin de olduğu gibi bu güncellemede de Siri, Safari ve Airdrop gibi Apple’a özgü programlarda güncellendi ve daha stabil hale getirildi. Bunların dışında iOS 7 işletim sisteminde ki önemli değişiklerden biri de sistem içerisine  iTunes Radyosu eklenmesi oldu. iTunes Radyo uygulaması sayesinde dünyanın en çok dinlenen radyoları tek bir uygulama altında toplanacak ve bu sistem sayesinde iOS kullanıcılarına ciddi manada bir kolaylık sağlanacak.

0 yorum: